A termék kosárba helyezése után a kosárból van lehetőség a vásárlás elindítására és véglegesítésére. Itt van lehetőség többek közt a szállítási mód kiválasztására is (nem ingyenes szállítás esetén). A szállítási mód vagy FoxPost csomaguatomata esetén az automata kiválasztását követően egy kalkuláció indítható, a pontos végösszeg megállítpítására. A kosárban ezen kívül lehetőség van a megrendelt mennyiség növelésére is.

A “Tovább a Pénztárhoz” gomb megnyomásával a pénztár ablakban az adatok kitöltésével véglegesíthető a rendelés. Fontos megjegyezni, hogy természetesen van mód vendégként történő vásárlásra, de visszatérő vásárlók számára regisztrációs lehetőség is adott. Ez esetben csak az adatok megadása alatt a “Fiók Létrehozása” checkbox beállításával lehet felhasználói fiókot létrehozni. A pénztár oldalon természetesen szintén van lehetőség változtatni a szállítási módon a kosár oldalhoz hasonlóan.

A vásárlás előtti utolsó lépés a pénztár oldalon a fizetési mód kiválasztása. Bővebben a segítség oldal “Fizetési Információk” kategóriájában találsz további információt a fizetési lehetőségekkel kapcsolatosan.

Az elektronikus számla egy olyan számla (bizonylat), ami – az adott ország által meghatározott és elfogadott – elektronikus jelek formájában tartalmazza a számlaadatokat. A 2013. január 1-jén hatályba lépő 2010/45/EU irányelv FOGALMA szerint e-számlának minősül az a számla, amelyet elektronikus formában bocsátottak ki és fogadtak be. Azonban mind az említett irányelv, mind az azt átültető magyar áfatörvény kimondja, hogy ugyanakkor az e-számlának teljesítenie kell az alábbi alapelveket: megbízható módon biztosítani kell a számla eredetének hitelességét, adattartalma sértetlenségét és olvashatóságát.

Webáruházunk elektronikus számlázását a Billingo által fejlesztett biztonságos számlázási rendszer biztosítja.

További információ: https://www.billingo.hu/

Fontos információk: elektronikus számla kiállítása a következőképp zajlik webáruházunkon keresztül:

  • Utánvétes rendelés esetén: eletronikus számla postázása a megrendelői e-mail címre az átvételt követő (futárszolgálat által visszaigazolt) egy munkanapon belül.
  • Bankkártyás fizetés esetén: fizetés véglegesítése után  azonnali kiállítás és postázás a megrendelői e-mail címre.
  • Banki átutalás esetén: Díjbekérő automatikus elkészítése és postázása, ezt követően pedig az összeg beérkezését követő egy munkanapon belül az eletronikus számla kiállításra és postázásra kerül a megrendelői e-mail címre.

Vásárlás után egy automatikus üzenetet küld számodra a rendszer, amely visszaigazolja a rendelést. Ebben a rendelés részletei és saját adataid kerülnek feltüntetésre.

Ezt követően pedig egy újabb e-mailben értesítünk a rendelés feldolgozásáról, amelyhez csatolmányként megkapod az elektronikus számlát is.

UTÁNVÉTES FIZETÉS

Webáruházunk biztosítja természetesen a hagyományos utánvét lehetőségét is a vásárlások alatt. Ez esetben áruházunk 228 Forintos utánvét kezelési díjat számít fel. Az utánvétes fizetés során a végösszeget a FoxPost automatáknál (CSAK BANKKÁRTYÁVAL!), vagy a FoxPost házhozszállítás közben a futárszolgálat munkatársa részére  készpénzben kell megfizetni.

További, szállítással kapcsolatos információk a kérdések közt, a Szállítási Információk fülben találhatóak.

A szállítás 3 doboz Catalse termék rendelése esetén INGYENES! Az utánvét kezelési díj (228 Ft) ebben az esetben felszámolásra kerül!

PayPal

Fizetési lehetőségként használható az egyszerű és biztonságos fizetési rendszer, a PayPal is. Két féle PayPal fizetési megoldást ajánl rendszerünk. Egyiket már meglévő PayPal felhasználók számára, másikat pedig fiókkal nem rendelkező, de bankkártyás fizetést választók használhatják. Ha nincs PayPal számlád, dombornyomott bankkártyáddal akkor is biztonságosan fizethetsz a PayPal oldalán keresztül. Az elekronikus számla szolgáltatás segítségével számlája a fizetést követően automatikusan kiállításra kerül.

Előre utalás

Előre történő banki átutalás esetén a megrendelést követően a visszaigazoló e-mailben küldi el rendszerünk az utaláshoz szükséges információkat, illetve azok a vásárlás utáni visszaigazoló képernyőn is megjelennek. Utánvétes fizetés esetén a Billingo elektronikus számlázási rendszere automatikus díjbekérőt is kiállít, amely a megrendelést követően e-maiben kerül továbbításra. Az elektronikus számla e-mailben való elküldése és a szállítási folyamat elindítása az utalás beérkezésétől számítva kezdődik!